Sushi

2012-08-21 @ 06:51:06
Istället för att läsa Comso, som jag skrev att jag skulle göra, så var jag duktig och hjälpte till att rensa ogräs i rabatten! Efter en stunds rensande åkte vi iväg till ett sushiställe down town och åt himla smaskig sushi. Hästarna behövde ridas så när vi kom hem hoppade vi direkt upp i sadeln. Hästen jag red hette Revolution och hade inte blivit riden på tre månader. Ett varv runt den lilla ridbanan räckte innan hon började krångla och bocka. Som tur var satt jag kvar, vilket jag även gjorde de andra tio gångerna hon busade.

Imorgon har jag ett möte med min studievägledare och bestämma vilka klasser jag ska ta. Får se vad som händer mer. Godnatt!
Jag är officielt den sämsta fotografen som finns. Jag tog typ hundra bilder och detta var den enda som var skarp. Och så ser man inte ens hela huvudena.

Kommentarer
Postat av: Pappa...

Du vet då precis vad du skall säga för att jag skall känna mig lugn... :-S

2012-08-21 @ 20:03:51
Postat av: Mamma

Åh, vad fina hästarna är!! Nu blir jag avundsjuk ;)

Vad spännande det blir att höra vilka kurser du skall gå :)

2012-08-21 @ 20:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0