Tråkigt

2012-08-21 @ 03:06:20
Hallå i stugan.
Idag har jag bara varit hemma heeeela dagen. Har gjort nästan ingenting och haft allmänt långtråkigt. Som tur var kunde jag skypea med både Hanna och Pappa i några timmar! Det var jättemysigt att prata med dem. Imorse var jag ute och sprang i en halvtimma. Jag höll på att dö av värmen! Var jätteflåsig när jag kom tillbaka hem och jag brukar klara att springa i alla fall en timma utan att bli helt utmattad... Bara att börja träna helt enkelt! Men får nog anpassa schemat efter värmen.

När Vanessa kommer hem ska vi iväg och äta sushi och sedan ska vi nog rida en sväng. Tills dess ska jag läsa lite ur Cosmopolitan och bara ta det lugnt. Puss och kram till er alla där hemma!
Blev Ben & Jerry's frozen yoghurt-glass till lunch idag hehe.

Nej, detta är inte en "hej jag försöker vara modebloggare"-blogg men jag vet att flera av mina vänner ville se vad jag köpt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0