YOLO

2012-08-05 @ 23:11:56
Fick häftigaste känslan förut. Om tio dagar lämnar jag Sverige för tio månader. Tio månader är väldigt lång tid och många små roliga och pinsamma saker hinner glömmas. Alltså; om tio månader kommer ingen att minnas det jag gör. Det betyder att jag kan göra VAD som helst, utan att bry mig om vad andra tycker. Jag brukar försöka strunta i vad andra tycker om mig, men lite bryr man sig ju alltid, man håller sig tex från att springa naken runt kvarteret och sånt annat skojigt. Ja, men det som slog mig förut var alltså att jag kan göra exakt det jag känner för. Och det var en väldig frihetskänsla, ska ni veta! Just nu är jag så taggad på att åka, allt känns rätt. Ser fram emot året och allt det kommer att innebära. Snart åker jag!!!

Kommentarer
Postat av: Clara RingqvistC

Tack så jätte mycket, fina du!

Blir så otroligt glad!

2012-08-07 @ 07:19:24
URL: http://clararingqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0