Preliminärt avresedatum

2012-07-06 @ 16:40:34
Fick i förrgår ett mejl från EF, vilket jag dock inte läste förrän idag, där de meddelade att jag är preliminärt inbokad på "wave 5". Detta betyder att jag troligtvis flyger den 14, 15 eller 16 Augusti. Skönt att äntligen få veta lite mer konkret när jag åker! Dock har både min IEC och värdmamma sagt att det antagligen blir den veckan jag ska åka, men att höra det från EF är alltid bra.

Annars händer inte så mycket mer på USA-fronten för tillfället! Allt är ganska klart, förutom att jag åker till Stockholm på söndag för att fixa visum! Håller på att skriva en packningslista för året (fatta att man ska kunna packa för ett helt år!!!) som jag tänkte publicera här sedan så att ni andra som ska åka kan få lite tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0