Election day

2012-11-07 @ 06:15:06
Den första tisdagen, efter den första måndagen i november var fjärde år. Dagen är här då det är dags för amerikanarna att välja ny president. Har inte tänkt på det så mycket under dagen men nu ikväll har jag följt valet på tv. Det var riktigt spännande och jag var faktiskt nervös ett litet tag haha. De har ännu inte räknat alla rösterna men det är redan klart att Obama är den som kommer att styra landet i de kommande fyra åren! Mängder med statusar på facebook har jag redan läst där det idiotförklaras hit och dit. Kalifornia är ju känt för att vara för Obama, och det är också sant här i min by. Nästan alla mina vänner och folk jag pratat med är för Obama. Sedan finns det ju såklart republikaner också, men de är mer sällsynta. 
 
Dagen har flygit förbi precis som vanligt. Den har bestått av skola, det nya avsnittet av Gossip Girl, läxor och träning. Jag har äntligen börjat springa igen!!! Sprang i 15 minuter och det var helt underbart. Ska ta det jättelugnt nu i början så benhinneinflammationen inte kommer tillbaka. Jag är supertaggad inför att börja springa ordentligt igen!! Nu ska jag titta på PLL och sedan soooooova. Bamsekramar!
 

Kommentarer
Postat av: Pappa...

Så bra hjärtat! Du kanske kan undvika att springa på asfalt så mycket som möjligt - så att du inte får problem igen?

Skall se om jag får tag på dig ikväll så kanske vi kan prata en kortis?

2012-11-07 @ 09:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0