Thanksgiving break!!!

2012-11-17 @ 09:57:00
Ääääääääntligen är det lov! Har inte sovit särskilt mycket under veckan som har varit så det ska jag ta igen rejält under lovet. Jag tänkte skriva lite om veckan:
 
I tisdags var jag i skolan precis som vanligt och efter sista lektionen promenerade jag hem till mig med Sofie och gjorde inte så mycket. Tog det lugnt och pratade! I onsdags, efter skolan, var det dags för bankett med cross country-laget. Vi samlades allihopa i biblioteket och tränarna höll ett litet tall om varje person. Vi sistaårselever fick också en present var från de yngre i laget. De flesta fick bara skojiga smågrejer, men jag fick en jättefin, orange t-shirt med en cross country-symbol. Det finaste var att alla i laget hade skrivit ett litet meddelande på den! Så himla gullligt. Fick även supersöta brev från många. Blev så himla glad för alltihopa och känns väldigt deppigt att säsongen är över nu... Men de flesta ska ju göra "track" så jag får ju träffa dem där. 
 
Igår skulle jag gå på ett shoppingparty för smycken. Men jag var alldeles för trött så jag stannade hemma och pluggade. Efter skolan åkte jag tillbaka till optikern och fick reda på att mina ögon nu ska vara friska. Härligt! Gick sedan och la mig tidigt för jag ville vara pigg för matteprovet idag. Fredagar är "early release" vilket betyder att jag slutar antingen 13.45 eller 12.18 (fjantigt med några minuter så där, jag vet). Jag slutade 12.18 efter en keramik-lektion och ett matteprov, vilket var helt undebart!! Älskar att sluta så tidigt! När jag kom hem skypeade jag med favoriterna där hemma. Gjorde även svenskt kaffe!!! Köpte det på World Market förra veckan och nu var det äntligen dags. De är ju inte jättebra på att göra kaffe i det här landet så jag har längtat efter svenskt kaffe. Var inte helt säker på att det skulle vara så mycket bättre, men åh det var det verkligen! Så himla gott. Nu är jag dock helt uppe i varv och darrig. Är inte van vid att det är så starkt haha. Ska nog ta en springrunda och se om det hjälper. 
 
Ikväll är det fotbollsmatch men det ser ut som att det ska regna (!) så jag ska nog inte gå. Ska antagligen hem till Yvonne och ha myskväll och julpynta. Det är aldrig för tidigt att börja förbereda! Haha de är galna här... Skriver om helgen imorgon! 
 
 Bild från mattelektionen. Jag är flitig som vanligt hoho
 Favvosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0