Frukost på sängen

2012-10-04 @ 07:29:16

Hösten har kommit till Kalifornien. Definitionen av den här hösten och svensk höst är dock något annorlunda. Vi har 30-40 grader under dagen, men ikväll så var det riktigt "kyligt". Det kändes som att det skulle börja regna, men det gjorde det ju såklart inte.

Dagen började helt fantastiskt, insåg att jag kunde åka till skolan nästan en timma senare. Och vad passade då inte bättre än att titta på ett avsnitt av Pretty Little Liars. Åt frukost i sängen samtidigt som jag tittade och det var underbart! Önskar varje morgon kunde börja så. Skolan flöt på som vanligt. Jag tränade idag och det gick bra, trots förkylningen. Imorgon har jag världens största och obändigaste engelskaprov och jag sköt upp plugget till klockan åtta ikväll så är inställd på att sitta där som ett fån imorgon under engelska lektionen. Men men, så kan det gå ibland! De här betygen räknas ju ändå inte så varför ska jag stressa upp mig över det egentligen? Nu ska jag gå och lägga mig, kramar!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad skönt det låter!! Bra inställning! Men så får man väl inte säga som mamma.... ;)

2012-10-11 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0