Gotta get down on friday

2012-10-06 @ 08:34:24
Kort skoldag, träning och footballgame är det som stått på schemat idag. Matteprovet gick toppen. Jag lämnade även in allt som ska vara i yearbooken för min del. En porträttbild, en bebisbild, en tack-fras och en "senior dedication", där man ska skriva vad man lämnar till de yngre på skolan när man slutar. Jag skrev något i stil med att jag lämnar min swedish awesomness till alla på Atascadero high, hehe. Efter skolan gick jag och Joelle till ett café i närheten och jag drack den godaste Iced caramel latte någonsin. Träningen var riktigt rolig för en gång skull. Fotbollsmatchen var spännande, men hade varit roligare om vi vann... Min skola ärsorgligt nog riktigt dålig på fotboll...
 
Innan jag åkte till träningen så ringde min kompis Shelby och sa "jag är utanför ditt hus nu". Vi hade pratat om detta innan så jag gick ut och där kommer Shelby, ridandes på sin häst, upp på min uppfart. Var väldigt komiskt att se en häst bland alla bilar och mitt framför huset haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0