Mid season race

2012-10-16 @ 07:01:43
Sååååå, åter till helgen:
 
I lördags slappade jag hela dagen fram tills tre då jag och Joelle åkte för att vänta på bussen. Efter tre timmars väntande, på grund av missförstånd av tidtabellen, kom bussen äntligen och vi åkte mot San Luis. Den bussresan var en riktigt konstig upplevelse. Endast kelkonstiga människor åkte, förutom jag och Joelle, och själva bussen var ful och tråkig. När vi lättade hoppade av bussen mötte vi upp Jenny och Teresa och åkte hem till Teresa i Nipomo för sleep over. Mycket mysigt, även om vi somnade alldeles för tidigt haha. 
 
Söndag åkte vi in till San Luis igen och shoppade en kortis innan vi blev upphämtade och åkte hem. Jag köpte världens finaste termos-mugg, om ni ville veta. Slappade resten av dagen och skypeade med min älskade familj från Svearike. 
 
Idag började homecoming week, vilket innebär att varje dag har ett tema för uppklädnad. Idag var det Marvel-monday eller purple-monday. Jag orkade inte leta fram en kostym så jag hade på mig en lila blus bara. Fick gå tidigt från skolan för att åka till crosscountry racet. Fyyyyyy vad jobbigt det var att springa. Är inte nöjd alls. Plus att mina ben bara samlar på sig mer och mer problem för varje dag som går. Men bussresan hem var jätterolig så det var ändå kul att vara med. Nu ska jag sovaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0