Mitt första race!

2012-10-01 @ 00:57:00

Endast några timmar efter fredagen gått över till lördag, när himlen var nattsvart och alla i huset sov, smög jag mig ut till Shelby som väntade utanför. Vi åkte för att hämta upp tre andra tjejer och sedan till Santa Margarita Lake. I två timmar gick jag runt och blev nervös och oroade mig för om min förkylning skulle hindra mig från att springa. Sedan igårkväll har jag proppat i mig c-vitamintillskott och jag tror faktiskt att det var de som gjorde att jag kunde springa. Jag sprang för JV (Junior Varsity) och slutade som nummer 36 av 72. Inte något storslaget direkt, snarare medelmåtta. Håller mig till den svenska mellanmjöklstandarden haha. Men jag är mycket nöjd med mitt resultat! Dessutom vann min skola lagtävlingen, så jag fick en första-platsmedalj!

När jag fått skjuts hem av Shelby efter racet så åkte jag med Brenda till Yvonne där mina kusiner och moster var. Åt jättegod lunch och badade i poolen och hade det allmänt semester-skönt! På kvällen åkte vi och åt middag på Chili's med hela släkten. De har den största släkt jag någonsin sett!

Hos Yvonne, i hennes fina pool.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du kom åtminstone inte 76:a?? HEHE, nej då, det va super bra tycker jag!! (jag mena, jag hade inte ens kommit i mål)

2012-10-05 @ 20:50:17
URL: http://fofanonony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0