Orange & Grey Super Spirit Day

2012-10-20 @ 02:31:49
Idag var det sista dagen på homecoming week och temat var super spirit. Skolans färger är ju orange och grå så tanken var att alla skulle vara helt galet orange och gråa. Tråkigt nog var det inte alls många uppklädda... Men jag  tog på mig ungefär allt orange jag har haha! I morse hade min sötaste syo Rose-Ann ordnat ett litet möte för alla ubytesstudenter. Yuka kunde inte komma, så det var bara jag, Joelle, Sofie och Cedric. Vi träffade även den nya utbytesstudenten Anna från Tyskland. Rose-Ann hade stickat halsdukar i orange och grått till oss. Hur sött?!!! 
 
Efter skolan gick jag och Joelle till Malibu Brew och tog en islatte. SÅ god!!! Sedan blev vi upphämtade och åkte och köpte lite smågrejer i "1 dollar store". Som ni antagligen förstår kostar allt bara en dollar! Köpte bland annat äntligen en bok. Har saknat att läsa! 
 
Ikväll är det homecoming game och sedan disco/dans/fest/kalla det vad ni vill. Hoppas ni hade en bra fredag!
 

 

 
 
The exchange students! 
Love my girlies
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Ha det så kul ikväll!!!!! Pussar

2012-10-20 @ 20:43:50
Postat av: Paulina Suonvieri

SV: Tack så hemskt mycket kajsa! :D

2012-10-21 @ 09:34:35
URL: http://hundredkitchenstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0