Powder puff

2012-10-15 @ 06:18:55

I förrgår var det alltså powder puff game. Powder puff är amerikansk fotboll för tjejer. De tränar i endast två veckor och har sedan en match. Juniors är i ett lag och seniors är i ett andra lag, det är alltså inte en match mot en annan skola. Båda mina värdsystrar är juniors och spelade igår. Jag hade från början tänkt att spela men min cross country tränare förbjöd alla tjejer i vårt lag. Men med tanke på min icke existerande bollkänsla var det kanske lika bra… Jag hade i alla fall väldigt kul på läktaren så det är inget jag ångrar. Jag satt med alla mina vänner och hejade på senior-laget. De vann tyvärr inte, men det var en väldigt bra match!

Efter matchen åkte vi hem och ordnade med det sista innan huset började fyllas av fotbollstjejer. Självklart skulle det hållas en fest för hela laget för att fira vinsten. Trots att jag inte spelade så fick jag ändå vara med, eftersom att jag bor här hehe. Vi stannade uppe till tre på natten och dansade och tittade på film. 

Skriver om lördagen och söndagen imorgon, måste nämligen sova nu! Har ett viktigt race imorgon....................... Saknar er, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0