Star Student

2012-10-03 @ 06:16:23
Hallå på er! Idag har varit en riktigt bra dag. Även om förkylningen fortfarande gör mig lite mör och trött så har jag lyckats hålla energin uppe hela dagen. 
 
Igår blev jag utsedd till "the Star Student", vilket ungefär blir stjärn-eleven, i min matteklass!!!!!!!!! Wieeeee. Grattis till mig själv! Blev så glad för jag har ju kämpat mycket med matten här då den är väldigt svår. Så ovanför white boarden hänger en flagg-girlang och sedan en lapp med en star student för varje klass. Och där står mitt namn! Stolt_tjej_95. Okej, ja jag är värsta nörden som blir super excited över en sådan liten sak. Är säker på att flera av mina vänner som läser detta kan dela min glädje hoho. Nu ska jag gå och lägga mig! Pussar till er alla!
 

Hanna friar till Miranda med en väldigt fin, äkta plast-diamantring under lunchrasten!
 

Kommentarer
Postat av: Pappa...

Yay, you go girl! :-D

(Argh, en sån där töntig föräldrakommentar till!)

2012-10-03 @ 14:50:04
Postat av: Anna

Wiiiieeee, stort grattis!!!!!! :))))

2012-10-04 @ 08:40:33
Postat av: Fanny

GUD VA SKOJ!!!!!!!!! :D :D GRATTIS!! WIHOO ÄR JÄTTESTOLT NU!

2012-10-05 @ 20:46:12
URL: http://fofanonony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0