Brownies

2012-09-22 @ 01:05:59
Halli hallå. Den korta skoldagen som var flög förbi i en svindlande hastighet. Matteprovet gick förvänansvärt bra, keramiken gick sämre. Hellre så än tvärt om! För en stund sedan bestämde vi oss för att baka brownies. Jag sökte fram ett recept som verkade bra och visar för min kära värdmamma. Men då så visar hon mig en kartong, och säger använd den här istället. Gissa vad det var? En browniemix såklart. Tillsätt endast olja och ett ägg. Så det slutade med att jag fick stänga ner sidan med receptet och istället blandade ihop den där mixen. Inte äkta bakning enligt mig... Men det kan nog inte bli mer amerikanskt än så! 
 
Så, om cirka en timma blir jag och Joelle upphämtade av Sharon, som skall köra oss ut till Pismo Beach tillsammans med Cedric och hans värdbror. Där skall det under helgen hållas ett camping-läger där man kan hitta på allt möjligt roligt. Jag och Joelle skall båda göra det jag hoppats på att få göra någon gång under året, nämligen surfa! Ska bli så kul!!! Lägret är för EF-studenter från hela Kalifornien så förhoppningsvis träffar jag på någon annan från Sverige Jenny ska ju dit, så jag har i alla fall en liten svensk människa. 
 
Nu ska vi titta på en film och sedan åker vi! Kommer alltså inte att skriva förräns på söndag. Ha en bra helg! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vad spännande!! Hoppas att du får en positiv upplevelse av surfingen. Och att det blev ett kul läger!! Vi hörs snart min goa tjej.
Miljoner pussar o kramar
Mamma <3 <3 <3

2012-09-23 @ 13:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0