I skolan

2012-09-28 @ 22:39:23

Nu sitter jag och väntar på att få sluta för dagen. Jag blev klar med mitt fotoprojekt tjugo minuter tidigt men inte får man sluta tidigt för det. Alla måste vänta på att klockan ringer. Så löjligt!

Jag såg en bild på instagram om vädret hemma. Vädret här är helt underbart! Det börjar bli lite svalare så det är inte så hett som det var innan. Jag är verkligen glad att jag slipper det svenska vädret det här året. Och jag tycker synd om er som inte slipper. Men man kan ju göra de regnruskiga dagarna mysiga också. Försök se det positiva! Även om det finns många gånger fler positiva saker med mitt väder här, hihi.

Nu ska jag träna och sedan gå på pasta party med x-countrylaget. Imorgon springer jag mitt första race!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0