Zayra's birthday

2013-08-06 @ 12:42:19
Fredagen efter poolpartyt, var bästa Zayras födelsedagen. Favoritmexikanen fyllde stora 18 år och detta firade hon med att vara fantastiskt modig och hoppa fallskärm. Tanken var sedan länge att jag och hon skulle hoppa tillsammans. Men mina pengar gick åt till annat och jag kunde tyvärr inte hoppa. Självklart ville vi vara med och stötta och peppa Zayra, så vid lunchtime satt vi hela gänget plus pappsen samlade i ett väntrum i Pismo Beach där det företaget som arrangerar hoppen höll till. Vädret var inte riktigt på vår sida då det var molnigt och därför var det omöjligt att hoppa säkert. Vi väntade timma efter timma, och tillslut, vid femtiden sprack det upp och solen kikade fram. Zayra sprang runt som en nervös hamster och efter att ha tittat när ett annat par hoppat, var det dags för henne att hoppa på det lilla lilla planet. Ett litet tag senare såg vi henne högt där uppe i luften. Det såg heeeeeeeelt fantastiskt ut. Nästa sommar är det äntligen min tur!
 
Efter ett snabbt besök i Atascadero, där vi, vad jag kan minnas, inte gjorde mycket mer än att byta om, blev vi upphämtade av Zayra och de andra tjejerna. Vi åkte alldeles för många i en bil, till Olive Garden i San Luis där vi mötte upp Jessica och Justin, för att fira Zayras födelsedag. Som vanligt var det väldigt trevligt och roligt att umgås med favoriterna! Minnet sviker ännu en gång, men jag tror nog inte vi hittade på något speciellt efter middagen, utan vi åkte nog bara hem till the Bullard's och umgicks med dem en stund, försökte oss på att organisera kaoset i husbilen och packa. 
 
 Åh hade nästan redan glömt hur vackert det är to drive up the grade i solnedgången. En av de vackraste platserna jag vet! 
Mmmm jättefin röra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0