Sleepover

2013-06-08 @ 06:56:52

Ikväll har vi sleepover hos Ronda med favorittjejerna. Vi har ätit middag, suttit i bubbelpoolen och nu tittar vi på Harry Potter utomhus vid en brasa, med filmen projekterad på väggen. Är projekterad ens ett ord haha.... Är i alla fall jättemysigt här!

Idag tog jag mitt sista slutprov vilket var matte där jag gjorde förvånansvärt bra ifrån mig. Så det känns skönt! Har klarat av ett helt år på High school vilket jag är stolt över, även om det inte har varit så jättesvårt. Men jag minns i början när jag tyckte det var himla mycket jobb. Och så lätt det blev efter ett tag! Antar att det beror på språket.

Nu ska jag återgå till filmen! På måndag kommer min älskade saknade pappa hit och åh vad kul det ska bli att se honom igen!!! Längtar!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Jättefin blogg, jag ska till usa som utbytesstudent nu till sommaren! Undrar hur det har varit med dejting och sånt? Har du haft kille eller hur har det funkat där?

Tacksam för svar, skriv gärna i ett inlägg så jag kan se!

2013-06-09 @ 18:46:54
Postat av: Pappa...

Projicerad, hjärtat, projicerad! Projekterad är nåt som väg- och husbyggen blir! :-D

2013-06-11 @ 02:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0