Bråkstakar

2012-12-06 @ 19:19:56

Dagarna är fullspäckade med roliga och mindre roliga aktiviteter. Tyvärr finns det inte mycket tid till att sitta framför datorn. Därför sitter jag nu på engelskalektion och skriver detta. Multitasking! Läser Macbeth och bloggar samtidigt.

Vad har hänt sedan jag bloggade sist? Om jag ska vara ärlig så minns jag inte riktigt. Jag och Joelle hänger en del på gymmet, jag spenderar en inte allt för mycket tid med näsan i läxboken och vi hittar på andra småsaker med vänner. Igår kväll var jag på youth group i kyrkan. Kom hem väldigt sent men det var det värt!

Vädret vill inte ge med sig och nu har det regnat varje dag i en vecka. Börjar nästan kännas som Sverige haha. Är lite trött på det nu och saknar min bästis solen. I förrgår hände det något väldigt spännande i skolan! Det var lunchrast och vi hängde på vår vanliga plats på skolagården. Plötsligt börjar alla forma en cirkel runt två killar, för vad är inte mer spännande än en High school fight? Vet inte om jag ska säga att det var tur eller tråkigt att det inte blev något slagsmål. Alla blev väldigt besvikna när ordningsmannen kom och avbröt grälet.

Nu ska jag halvsova mig igenom en till timma av engelska och sedan är det lunch! Hoppas ni har haft en bra dag än så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0