En bit av Sverige

2012-12-11 @ 00:00:49
Fick alldeles nyss ett paket från min bästa farmor och farfar!!!! Blev superglad och avbröt en hel diskussion när min vmamma kom in med det till mig. Det var ett brev, mitt favoritlösgodis, pepparkakor, skumtomtar, marsipan och andra saknade favoriter. Tack så jättemegasuper-mycket, farmor och farfar!!! Brevet var så gulligt. Gjorde helt klart min sjukling-dag till en mycket bättre dag! Saknar er så mycket. Tacktacktack! ♥
 
Lycklig tjej!!! Ser ni förresten hur blond jag har blivit?

Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Ja det där att vara ifrån sin familj och trygga Sverige är tufft vissa gånger men det gör en stark i längden :)

2012-12-12 @ 11:57:31
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: beata

åh vad roligt att vara utbytesstudent!

2012-12-14 @ 07:45:50
URL: http://ringbeata.blogspot.com
Postat av: Anna

Söt du är blondie!!!! Åh va jag saknar dig... Det vet du visserligen, men kan inte sluta säga det när jag gör det så mycket...

2012-12-21 @ 11:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0