Looooov

2012-12-22 @ 08:21:16
Nu är det tillslut jullov för min del! Veckan har varit lätt som en plätt och jag har pluggat ungefär ingenting. Har haft en lektion om dagen alla dagar utom torsdag. Fett! 
 
Tisdag hade vi en liten middag här hemma hos oss med Shaelyn, Jessica, Josh och Emmery. Hehe var lite stelt men vad sjutton gör det. Åt och tittade på en mysig julfilm. Onsdag lagade jag middag som blev smaskens (som vanligt dåra) och sedan fick jag skjuts till kyrkan. Där mötte jag upp min hub-group, alltså min youthgroup-grupp om man säger så, och åkte sedan ner till SLO. Där strosade vi runt och tog kort med jultomten. Första gången jag träffat jultomten på riktigt! Fick betala och allt för att ta kort med honom. Vilken kändis alltså! Efter det åkte vi till Madonna Inn, det där stället där allt är rosa och överdrivet till 1000%. Vi åt tårta och fick halsdukar av bästa Jessie som stickat till alla. Fick även lite andra saker av gruppledarna. Supermysigt!
 
Igår var det sista dagen i skolan och dagen då julen officiellt började. Yvonne och Steve kom över på middag och sedan började julklappsutdelningen. Jag fick bland annat en röd skinnjacka och ett par Miss Me jeans! Så glad!!! Om ni inte vet vad miss me är så kan ni ju googla, men det är det märket som alla amerikanare har nu. De har massa bling på fickorna och är utsvängda. Kajsa goes cowgirl!! Haha. 
 
Idag vaknade vi riktigt tidigt och åkte ner till gymmet och var superduktiga. Kom hem och gjorde inte så mycket kändes det som men tiden rann iväg och helt plötsligt var det väldigt brottom att göra sig iordning inför kvällen. Vi mötte upp alla kusiner i släkten (vilket är många) och gick på restaurang. Var såååå gott. Restaurangen var ungefär som Hereford beefstouw vilken är min favvo. Åkte sedan och åt glass på Coldstone och vi gick alla in i en mäktig matkoma. Väl hemma tittade vi på en film, megamind tror jag den hette. Supermysig dag! 
 
En av våra julgranar!
 Jessie, Caitlin och Christine
 
Utanför Santa's hus!
 
Shaelyn och David på restaurangen ikväll
 
 Hahah David.....
Finaste jojo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag har också ett par sådana jeans!!:)

2012-12-22 @ 17:43:24
URL: http://www.myownamericandream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0