17±1 dagar kvar!!!

2012-07-29 @ 20:13:13
Hallå. Är ledsen för att jag inte har skrivit så mycket.
I veckan har jag sagt hejdå till Mikaela, spenderat så mycket tid som möjligt med mina fina vänner och varit några dagar i Espevik med Hanna. Åkte dit i fredags och kom hem idag. Ganska galen helg och oj vad trött jag är nu.
På USA-fronten händer inte mycket förutom att jag skriver lite med mina värdföräldrar, som för övrigt verkar hur gulliga som helst, och att jag börjar planera min packning och vad jag skall köpa i present till värdfamiljen. Har skrivit ner exakt vilka linnen, blusar, shorts och så vidare jag skall ha med mig. Lite svårt att veta med tanke på dress coden i skolan, den är väldigt luddig. Den säger att man inte får ha "för" korta shorts och inte "för" tajta tröjor. Men det löser sig. Väntar på mitt exakta avresedatum men verkar som att EF har glömt mig eller något. Tycker jag borde få veta nu när det bara är ungefär två och en halv vecka kvar! Två och en halv vecka. Helt sinnessjukt. Om 17 dagar sitter jag på planet, eller till och med sitter i soffan i mitt nya hem. Är så taggad och nervös men samtidigt känns det så overkligt att jag ska åka. Men nu när flera av mina vänner redan åkt, på camp förståds, så blir det lite mer verkligt. Fast ändå inte. Åh, jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag längtar tills du kommer hit!!<3

2012-07-30 @ 06:42:45
URL: http://myownamericandream.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Jag var utbytesstudent i USA 09/10, gick på atascadero high :-) Väldigt random att jag hittade på din blogg. Angående klädkoderna så var de inte noga alls, förutom att man inte fick ha tex en tröja med öl på eller linnen utan axelband.

Hoppas du får ett awesome år!!

Lisa

2012-08-11 @ 11:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0