Första november

2012-11-02 @ 05:40:20

Det har varit en lååååång dag. Imorse tog vi bild med alla seniors. Sedan hade jag keramiklektion följt av lunch och direkt efter lunchrasten hoppade jag på en gul skolbuss. Även om säsongen för min del är över i cross country så är det fortfarande ungefär halva laget som tävlar. Så idag åkte jag med till ett race för att hjälpa till. Var jättekul men tog himla lång tid. Tog sammanlagt 6 timmar! Åt så fort jag kom hem och sedan dess har jag bara gjort läxor. Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det fredag (WOHO!!!!!) och det innebär mer tid så då ska jag skriva om bland annat halloween! Godnatt! Eller god morgon blir det väl snarare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0