Oct. 19, 2012

2012-10-19 @ 06:03:00

Halli hallå. Dagen har rullat på, hade endast två lektioner, precis som varje jämn schemadag. Temat för dagen var "create your own super hero" alternativt färgerna rosa och guld. Jag plockade fram ett av mina få färgglada plagg och lyckades följa klädkoden. Hade på mig glasögonen för att få med guldet. Folk frågar fortfarande om de är "hipster-glasögon"...

Benen mår inte bättre så gjorde en kortvariant av träningen idag. Sprang några varv runt fotbollsplanen och gjorde en miljon armhävningar och situps. När jag kom hem gjorde jag ännu mer styrkeövningar med Joelle och nu sitter vi och tittar på White Collar. Pappa; du måste kolla på det!! Nu ska jag plugga iniminilite och sen gå och lägga mig. Ha en bra daaaaag.

 

Redo för skola! Välmatchad och allt.

 

Joelle och Haelyn på lunchrasten ´

Ville mest ta kort på fotbollsspelarna men ville inte göra det för obvious hehe.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0