Hett

2013-04-29 @ 07:33:04
Ännu en vecka har stormat förbi och med den kom tracktävling och strandhäng. Skolveckan bestod främst av förberedelser inför diverse event, så som delfinalen för track, graduation och prom. Jag har hämtat ut min gap and gown. Det var ingen positiv överraskning direkt när jag satte på mig din... Måste nog vara världens minst figursydda plagg!
 
Fredagen och skolveckan avslutades med friidrottstävling, där jag sprang 800m för andra gången. Helgen invigdes med att åka till stranden Lördag morgon. Jag, Sierra, Jillian och Miranda från track åkte till Avila Beach där vi spenderade hela dagen. Vädret var helt underbart och det var mycket folk ute. Jag badade inte, men några av tjejerna sa att det var varmt i vattnet. För att göra det till en helt perfekt dag åt vi lax till middag. 
 
Söndagen var, liksom alla söndagar, inte särskilt produktiv. Upp i ottan för att gå till kyrkan och sedan hem igen. Vi solade lite och gick sedan ut och sprang. Det har varit helt otroligt varmt idag! 33 grader hela dagen. Så ni kan ju tänka er hur det var att springa i den värmen! Lite senare på dagen åkte jag och Joelle tillsammans med vår värdpappa till bion och tittade på "Oblivion". Lite långsam och seg dag men ändå mysig! Nu är det verkligen dags för mig att sova. Denna vecka gör de något som kallas STAR-testing, vilket betyder sovmorgon för mig tisdag-torsdag. Mycket uppskattat!
Några bilder från tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0