Mitt liv

2013-04-24 @ 07:38:05

Detta skulle ha publicerats i torsdags! Jag ska berätta om vad jag gjorde i helgen så fort jag får tid.

Torsdag = Track Meet. Idag är det hemma och Righetti HS kommer hit. Jag ska springa 800m istället för 1600. Lite nervigt! Men det går nog bra. Annars händer det inte så mycket. I tisdags och igår var det träning precis som vanligt. Innan träningen åkte vi till panda express och jamba juice och åt, med Deanna, Zayra och Miranda.

Jag vet inte riktigt hur jag kan beskriva hur bra jag har det här. Allt ni ser är ju att jag går i skolan och tränar. Hur kul låter det egentligen? Men till skillnad från svenska skolan så är skolaktiviteter här något roligt. Men det är inte heller så att jag bara har det roligt här. Det är mer än roligt. Hundra gånger bättre än roligt. Spännande, underbart, härligt och helt fantastiskt. Jag njuter av varenda dag, trots att inget storslaget händer. Jag är helt enkelt kär i mitt amerikanska liv. Alla ni som läser det här och funderar på att åka som utbytesstudent: jag har bara en enda sak att säga: ÅK. Även om det bara är en liten del av dig som vill åka! Strunta i att väga för och nackdelar, nackdelarna är ingenting när du väl får uppleva det här. Jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0