Orange County

2013-04-15 @ 00:15:00
Min syster är något långsam med att dela med sig av bilder, så familjesemesterinlägget får vänta. Däremot insåg jag precis att jag ännu inte skrivit om min amerikanska familjesemester i slutet av mars i Orange County. 
 
Så, första helgen av semestern var vi alltså i LA. Sedan åkte vi ner till Capistrano Beach där vi bodde följande vecka. Vi tittade på byn Laguna Beach downtown, åt på Cheesecake factory, shoppade, hängde på stranden, åkte ner till San Diego (där vi tittade på Balboa Park och downtown), shoppade lite mer, sprang på stranden, åkte till Disney Land och slappade vid poolen. Jag tänker inte beskriva beckan mer detaljerat utan bilderna får säga sitt!
 
Brianna, dottern till Brendas kompis som vi bodde hos i LA.
 
Värdbror Wyatt och Brianna
 Laguna Beach downtown
På Cheesecake Factory
Den berömda cheesecaken!
Poolhäng
Disney Land!!!
 
San Diego!!!
Balboa Park i San Diego!

Grattis till alla som har tagit er igenom hela inlägget, belöna er själva med godis!

Kommentarer
Postat av: Pappa...

Fina bilder, ser ut som ni hade det bra?!

2013-04-16 @ 17:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0