Systrar

2013-04-01 @ 07:55:36

Familjen är här och jag kan inte riktigt beskriva hur det var att träffa dem igen. Kort sagt känns det som att vi träffades förra veckan, allt var precis som vanligt. Men ändå var det helt underbart att få se dem i verkligheten igen.

Hittills har jag visat dem Atascadero, vilket inte inkluderar mycket mer än skolan och mitt hus, och även San Luis, Pismo Beach och kyrkan jag går till. Idag var det den stora påskdagen så jag tog med svenska familjen till kyrkan och sedan åkte vi på stor familjelunch. Har lyckats introducera dem till några av mina vänner, min IEC Kathy samt hela släkten. Vi har varit riktigt effektiva hittills och haft tur med vädret. Imorgon åker vi vidare till Yosemite National Park där vi ska bo två nätter innan vi åker ännu mer norr ut till San Francisco. I slutet av nästa vecka kommer jag hem till Atascadero igen. Vi får väl se när och var jag har wifi men jag ska försöka slänga upp några bilder här på bloggen lite då och då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0