Tillbaka till verkligheten

2013-04-09 @ 07:09:37
De elva dagar jag hade med familjen gick fortare än någonsin. Det kändes som att det var i förrgår jag tittade på appen och såg att det stod "40 days until..." och nu är allt redan förbi. I dag åkte de hem igen och redan igår kväll sa vi hejdå. Väldigt märkligt att säga hejdå den här gången. Det var inte alls som det var i augusti. Denna gången var det de som åkte från mig, och inte tvärt om. Och denna gången var det inte heller lika sorgligt. Jag skulle ju inte vilja säga att det var roligt att säga hejdå, självklart var det tråkigt att föreställa sig ett liv utan dem nu när jag blivit van vid att ha dem omkring igen. Men det är ju bara två och en halv månad kvar! Jag kommer ha så otroligt roligt och tiden kommer att gå med blixtens hastighet, bokstavligt talat. De två senaste månaderna verkar ha försvunnit mitt framför ögonen på mig, och då vill jag inte ens tänka på hur snabbt de sista två kommer att gå. 
 
Hur som helst, jag har haft en helt underbar semester med min familj! Min syster har största delen av bilderna i sin kamera, så jag kommer att publicera bilder och text så fort jag fått dem från henne. Förövrigt har jag nyheter till alla nära och kära där hemma! Jag har fått min preliminära exakta (hur det nu går ihop) hemresedetaljer. Den 21 Juni 21.30 landar jag på Landvetter Flygplats! Skriv upp detta muy importante datum i kalendern för jag kommer ha extrem abstinens efter mina kära svennar vid det laget och jag vill ju såklart träffa er alla så fort som möjligt! Nu skall jag gå och lägga mig, hoppas ni får en trevlig tisdag! 
 
 Jag tog familjen till bland annat In n Out första dagen.
 Och nästa dag tog jag dem till stranden efter lite shopping i San Luis.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Fyfyfyfy, hatar att jag inte är hemma när du kommer tillbaka.... Saknar dig massor <3 Men inte långt kvar nu!!

2013-04-09 @ 20:44:30
Postat av: Anna

Fyfyfyfy, hatar att jag inte är hemma när du kommer tillbaka.... Saknar dig massor <3 Men inte långt kvar nu!!

2013-04-09 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0