Basket

2013-02-07 @ 07:24:11

Halli hallå. Onsdagen är över och så är även säsongens sista basketmatch. Vi, liksom 90 andra, orangeklädda studenter, var och tittade på matchen och stöttade laget. Vi spelade mot ett av de bästa lagen och ändå så vann vi! Var riktigt spännande. Imorse lagade jag riktig pasta from scratch i matlagningsklassen. Lite småkrångligt och jag vet egentligen inte om det blev så mycket godare än köpt pasta.

Under dessa två fullspäckade dagar har jag lyckats klämma in två gympass. Vi har även lovat att köra på "no added sugar-february" vilket än så länge har gått felfritt. Imorgon är det dags för track-träning direkt efter skolan. Läxhögen är ovanligt liten så det finns en väldigt stor möjlighet att jag har tid att skriva här på bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0