Harlem Shake & Macklemore

2013-02-21 @ 07:46:40
Idag skulle det enligt väderleksrapporten snöa! Men det gjorde det såklart inte... Och det var ju jag glad för! Har dock vänner i "norra" kalifornien som hade snö igår. Istället för snö fick vi en varm och fin dag, efter gårdagens regn. Efter skolan gick jag som vanligt direkt till träningen och åkte därefter hem.
 
Nu under vardagarna händer det inte särskilt mycket spännande, vilket gör att jag inte heller har mycket att skriva om. Så idag tänkte jag bara berätta lite om två trender som går här just nu. Den första är Harlem Shake. Det började väl ungefär förra veckan här, då jag såg vänners videor på facebook, och nu är det ett välkänt samtalsämne i skolan. Jag vet inte om det har kommit till Sverige ännu, om inte så gör det väl det snart! Det är bara att skriva in Harlem Shake på youtube så finns det flera tusen videor att titta på.
 
Sedan så har också Macklemore blivit väldigt populär här. Min kompis introducerade honom till mig i början av december och nu lyssnar alla på honom! Har hört lite från svenska kompisar om honom så tror nog redan han har kommit till Sverige.
 
 Orginalet of Harlem Shake
  
 
Favoritlåtarna just nu!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Skulle du kunna lägga in en bild på ditt hus och ditt rum o inuti huset, så man får se lite hur amerikanska hus ser ut o så man vet.ungefär vad man kan jämföra med till man själv åker?;)

2013-02-21 @ 14:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0