Helg

2013-02-25 @ 18:01:53

Har inte skrivit under hela helgen av flera orsaker. Det har varit riktigt struligt med familjen men jag har också varit upptagen mest hela tiden. Familjeproblemen är nu lösta och jag hoppas verkligen att det håller sig lugnt och fredligt, för fy vad jobbigt det har varit. Det hela började i fredags när jag och Joelle hade planerat shopping och sleepover men fick sedan reda på att vår värdmamma hade andra planer för oss. Tänker inte gå in mer på detaljer men det var kaos för en stund.

I lördags åkte vi upp till Cambria och tittade på sjöelefanter och gick på en liten hike till ett vattenfall. Avslutade med lunch innan vi åkte hem för att ställa oss i köket. Jag bakade kladdkakemuffins och hjälpte Joelle att göra minipizzor. Anledningen till detta var att vi skulle iväg på fat-Amy party. Ni som har sett filmen pitch perfect fattar! (ni som inte har sett den borde springa till bergakungen direkt). Kom hem mitt i natten och trots det gick vi upp i tid för att åka med till kyrkan nästa morgon. Kyrkan, costco, subway, Tjmaxx, running warehouse. Hem och Skypea och sen gå på promenix. Middag och sedan tittade vi på oscars galan. Fullspäckad helg! Bilder kommer upp ikväll när jag är hemma vid datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0