Super Bowl

2013-02-12 @ 06:31:00

Sååå, nu tänkte jag tillslut skriva om Super Bowl! Det blir väldigt kort för jag har endast en liten bild och det finns egentligen inte så mycket att berätta. Super Bowl är finalen i den amerikanska fotbollsligan som i år spelades mellan Baltimore och San Francisco. Det var väl en ganska tråkig match egentligen... Men reklampauserna var desto roligare. Det är världens dyraste reklamsnuttar som spelas just där. I halvtid körde Beyonce en show. Vi "firade" hemma hos Lance tillsammans med Miranda, Corey, Sara, Dominic, Lawrance, Robbie, JD och Michael. Det fanns all mat du kan tänka dig; pizza, korv, kycklingvingar, chips, dip, läsk, paj. Allt! När matchen äääntligen var slut åkte vi hem. En fem timmar lång match! Alla dumma pauser som tog upp tid... 

Har varit lite sjuk i helgen så nu ska jag gå och lägga mig. Ha en bra tisdag! Kramar

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0