Winter formal

2013-02-08 @ 07:14:53
Så, i lördags spenderade vi största delen av eftermiddagen till att göra oss i ordning för kvällen. Flera lager smink skulle på och håret behövde helst vara i någon fancy form. När vi var tillfixade på många olika sätt, och kläderna var på, var det dags att ta foton. Vi tog först foton hemma och sedan åkte vi till Janay och tog fler foton med henne, Sierra och Jonathan. Efter vad som kändes som en miljard stela leenden åt vi middag hos Janay. Vid åtta-tiden åkte vi till Paso Robles där dansen höll rum. Själva dansen var lite lik "hemliga festen" vi hade efter nian, fast allt var 100 gånger mer överdrivet. Temat var Alice i Underlandet. Inne i lokalen fanns minigolfbana, mini-biosalong, fotobås, dansgolv och massor med snacks. Musiken var en positiv överranskning, då jag trodde att de skulle spela mestadels country. Men så var inte fallet, även om jag några gånger var tvungen att lämna dansgolvet på grund av att alla började "line dance"-a. Det är även mycket vanligt att de spelar hip hop eller rap här, vilket jag i början av året (vid homecoming) tyckte var väldigt knepigt, men nu har jag lärt mig att dansa till det också. Vid tolv var det hela över. Något sorgligt, men fötterna var lyckliga över att inte behöva trängas i ett par höga klackar!
 
Janay, Jag, Joelle, Sierra och Jonathan
 
Ja, precis som i filmerna var det! Man fick rösta på formal king and queen genom att lägga små glaskulor i den rätta krukan. 
 Mary-Kate och min vän Clint vann! 
Tébordet och minigolfbanan i bakgrunden.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0