Duktig flicka

2013-01-10 @ 07:29:26

Veckans två första skoldagar har flugit förbi! Det har varit mycket roligare än vad jag tänkt mig, som tur är. Två dagar kvar och sedan åker jag till Hawaii! Kan jag nog stå ut med.

I måndags var det gymdag men även "moster" Yvonnes födelsedag och jag, Joelle och Miranda bjöd på trerätters middag. Temat var italienskt och det blev himla smarrigt.
Igår var jag i skolan och sedan åkte vi till gymmet och var duktiga. Promenerade hem och gjorde läxor och avslutade kvällen med Pretty Little Liars. Perfekt tisdag om man säger så!
Idag hade jag bara två lektioner vilket var helt underbart. Skypeade med mamma i skolbiblioteket innan första lektionen började. Upptäckte att jag pratade rätt högt och folk tittade på mig som om jag var en alien. Så himla roligt att se hur förvånade folk blir för att man pratar ett annat språk!! Efter skolan åkte jag och Miranda och fick massage i en timma. Det var precis vad jag behövde då jag har stressat upp mig lite inför Hawaii-resan! Åkte och gjorde några ärenden och sedan hem. Resten av dagen har jag packat och pluggat. Bland annat gjort läxor som behöver göras under resan. Så himla effektiv jag har varit den här veckan alltså!

Bilderna nedan är från födelsedags middagen och från dagens mattelektion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0