Everybody is looking forward to the weekend

2013-01-25 @ 06:25:30

Idag har det regnat... Tråkigt! Kände inte alls för att gå till skolan (frågan är när man egentligen känner för det?) imorse. Men jag har lovat mig själv att nu är det slut på skolket så jag släpade mig dit ändå. Hann skypea med Ebba en stund innan skolan började vilket var mys även om internetet hackade som tusan.

Tröttheten övergick till flummighet under keramiklektionen. Jobbade på mitt projekt och det spårade ur totalt när Janay började göra små djur av lera som jag sedan satte fast på min fina skål. Vi får väl se vad läraren tycker om det!

Efter en regnig lunch var det dags för matte! Gjorde ett quiz och lyckades få 100%. Sedan hade vi en grupptävling om vilken grupp som kunde lösa ett visst antal problem snabbast. Min grupp vann och den lilla mattenörden inom mig hoppade av lycka. Lyckan kan också ha berott på att vi fick brownies som pris... Är inte riktigt säker på den punkten!

Efter skolan hängde jag lite med Sofi och Jojo och sedan åkte vi hem. Jag lagade tomatsoppa till middag men annars har jag inte gjorde alls mycket. Imorgon åker jag till Jenny och stannar över helgen. Ska bli så mysigt! Imorgon berättar jag mer om vad vi ska hitta på i helgen. Har en del planer! Nu ska jag gå och lägga mig. Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Pappa...

Inget om era planer och jag hade för mig att ni var mer än en dag på Hawaii? :-P

2013-01-28 @ 14:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0