Helgen

2013-01-29 @ 07:13:00
Fredagen började jag som vanligt med skola som följdes av muffinsbak och slappning i soffan. När vi hade stressat muffinsen ut ur ungnen och slängt ner alla saker i väskorna blev vi upphämtade av svenska Felicia och hennes värdföräldrar. Vi åkte ner till Pismo och åt Kalifornias bästa och mest välkända clam chowder. Fick skjuts till Grover Beach och mötte upp kompisar för att ha hejdå-party och bonfire för Jan som åkte hem idag. En hel del folk från Hawaii-resan var där och det var så himla kul att träffa dem igen! 
 
Mitt i natten åkte jag med hem till Jenny. Nästa morgon tog vi bussen in till San Luis. Mötte upp en hel bunt med utbytesstudenter. För er som bryr er så tänkte jag skriva alla namn: Joelle, Celina, Teresa, Sofia, Ileria, Mago, Tim, Fredrik, Paco, Giambatista och någon mer. Teresa åkte hem samma dag så vi samlades för att säga hejdå till henne. Vi shoppade och åt lunch. Himla mysigt! Älskar att umgås med utbytesstudenter. Rean på Abercrombie var sjuk så vi shoppade lite för mycket där... Men det var billigt! Vid 5 tog hälften av oss bussen ner mot 5 citites igen, där Jenny bor. Åkte hem till henne och bakade svensk, hederlig kladdkaka ♥. Mumma!
 
Söndagen spenderade vi slappandes ute i solen. Fick skjuts in till San Luis och strosade runt ett tag innan jag tog bussen hem tillsammans med Joelle. Obehagligaste någonsin!!! Fy farao, hatar det. Men enda alternativet till att komma hem... Åt pizza och sköt upp läxorna och gick sedan och lade oss. Nu ska jag duscha och sedan gå och lägga mig. Imorgon ska jag på första track & field träningen och sedan träffa Jenny. Har några spännande saker jag ska skriva om här imorgon också! Hoppas verkligen jag har tid. Kramar!
 
  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var ju här jag skulle skriva kommentaren att det såg så mysigt ut ;) Hoppas den hamnar på rätt ställe nu, under alla bilder av dig och kompisarna som ser så gulliga ut :).

Pussar o kramar från
din lilla Mamma

2013-02-03 @ 21:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0