Snart åker jag!!!

2013-01-12 @ 03:58:15

Hade superduperkort dag i skolan vilket var humla skönt. Sa hejdå till alla kompisar vilket var lite sorgligt... Bara em vecka denna gången, nästa gång är det för en mycket längre tid än så. Fy, nu ska vi inte tänka på det!

Efter skolan stresspackade jag det sista. Hade packat färdigt igårkväll men så insåg jag att jag hade glömt koden till låset på resväskan... Mycket smart av mig! Jojo var snäll och lånade ut sin väska till mig. Vid två åkte jag hem till svenska Jenny i Nipomo. Mina värdföräldrar åker iväg över helgen så jag ska sova hos Jenny i natt. Imorgon åker vi tillsammans till Santa Maria där vi ska möta upp alla andra utbytesstudenter och åka ner till LA. Där hoppar vi på planet och vid åtta (Hawaii-tid) är jag framme i Honolulu!!!!!! Om jag har wifi någon gång under veckan kommer jag självklart skriva ett litet inlägg. Kan även hända att jag skriver från flygplatsen imorgon! Jag hoppas att ni får en jättebra vecka medan jag är borta. Massor med kramar till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0