Exempel på utmärkt dag

2013-03-28 @ 07:05:49

Åh, jag har en känsla av att den här veckan kommer att tävla om förstaplatsen på topplistan. Igår var en mycket stor dag. En av mina bästa vänner från Rudebecks, Mikaela, kom hem till mig!!! Har inte träffat henne på åtta månader! Var helt underbart att träffa henne igen. Vi åt på in n out så att hon skulle få prova det, de har nämligen inte det i Idaho. Hon sov över och idag åkte vi ner till San Luis och spenderade dagen där. Tillslut var jag tvungen att ta bussen hem vilket var lite sorgligt men samtidigt inte. Inte lång tid kvar nu tills vi ses hemma!

Och, IMORGON KOMMER FAMILJEN!!! Innan dess ska jag också tävla i friidrott. Förlåt om uppdateringen här på bloggen har varit kass på sista tiden men jag har fullt upp här borta! Nu ska jag sova för imorgon är det en stor dag! Är så excited att få se dem face to face istället för över Skype. Åååh jag längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0