Bishops peak

2013-05-21 @ 07:46:00
Oj oj oj, så mycket som hänt sedan jag skrev sist. Fram för allt prom! Jag har så fullt upp hela tiden att jag inte riktigt har tid att skriva här på bloggen. Jag ska försöka hinna med det imorgon efter träningen. Jag ska börja träna med cross country laget igen. Ska bli kul!
 
Idag, efter min superkorta skoldag, åkte jag, Deanna, Zayra, Mel, Joelle och Miranda till San Luis. Vi åt på Panda Express och gick sedan på hike uppför bishops peak. Var en svår och jobbig hike men utsikten var helt klart värt det. Trötta och solbrända efter två timmars hike åkte vi till Jamba Juice downtown och drack smoothies på uteserveringen. San Luis är verkligen en utan världens mysigaste städer! Kommer sakna byn och även mina fina vänner. Idag är det en månad tills jag måste säga hejdå till mitt liv här. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0