Bröllop och annat skoj

2013-05-16 @ 00:31:32

Detta skulle ha publicerats i söndags, men blogg-appen har varit väldigt seg. Skulle även ha massa bilder men det funkade inte. Får publicera dem i separata inlägg!

Ännu en väldigt trevlig helg har passerat. Jag, Joelle och Janay började i princip helgen i torsdags med att laga pizza. Efter skolan i fredags gick vi på hike. Vi promenerade upp för en kulle där vi hade väldigt fin utsikt över Atascadero. Vi spenderade eftermiddagen på Starbucks, Vons och hemma hos Yvonne och avslutade kvällen med glass på Coldstone.

Lördag eftermiddag begav vi (familjen) oss ut till Creston för att gå på bröllop. Har bara varit på ett bröllop tidigare i mitt liv, och detta var väldigt annorlunda. Alltihopa var utomhus och med country-tema. Väldigt fint och mysigt! Det var familjevännen Steven som gifte sig. En stor del av de som går till vår kyrka var där. Känns väldigt märkligt att känna massvis med vuxna amerikaner måste jag säga. Sen när började jag klassas som vuxen?

I dag är det mors dag i Amerika och det har vi firat med frukost på Coco's och sedan strandhäng i Morro Bay. Vi tog jeeparna och åkte genom bergen. Det är helt otroligt vackert där!!! Älskar det. Böljande kullar och grönt och blommande. Så himla fint! Väl framme solade vi och njöt av det småkyliga vädret (ja, för det var alldeles för varmt i Atascadero!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0