I morgon börjar det!!!

2012-08-22 @ 07:14:23
I morse blev jag hämtad av Kathy för att åka till skolan. Där pratade vi med min syo Pam och bestämde vilka kurser jag skall läsa. Pam var supertrevlig och vi kom bra överrens så förhoppningsvis kan jag komma till henne och byta kurser om jag vill det! De kurser jag skall läsa är:

Jämna dagar:
Algebra
Keramik
Psykologi
Teachers aid, vilket är i princip lärarens hjälpreda (hur detta kan vara en kurs vet jag inte...)

Ojämna dagar:
Matlagning
Engelska
US history
Fotografering

Efter vi varit i skolan åkte vi runt och gjorde ärenden och sedan hem till Kathy där jag hängde lite med Ingrid och Tak. Vid fem blev jag hämtad av Justin och sedan dess har jag inte gjort något speciellt. Nu är jag jättetrött och jättespeedad och uppe i varv samtidigt så ska försöka gå och lägga mig. Imorgon är första dagen på high school!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Spännande! Och vilka sköna dagar, mest en massa hobbygrejjer ;)

2012-08-22 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0