Ravine Waterpark

2012-08-20 @ 03:38:05
Hej där!
Imorse var det att gå upp tidigt för att börja jobba med hästarna. Min uppgift var att duscha dem och schamponera och fläta och göra dem fina. Hann dock bara göra två! Efter det var det frukost och sedan fick jag skjuts till en vattenpark i Paso Robles. Där mötte jag upp Kathy och flera andra utbytesstudenter. Träffade Jenny, den tredje och sista svenska EF-utbytesstudenten i området. Hade för mig att det var en till svensk tjej, får kolla upp det!

Jag spenderade allts hela dagen på vattenparken och vid fem åkte vi hem igen. Tog inte med mig kameran till parken för ville att den skulle bli stulen, så jag har inte så många bilder...
Nu sitter jag hemma och äter svenskt lösgodis och Jelly Belly beans. Tror att vi snart ska iväg och köpa en ny matta till mitt rum. Fast skulle vara skönt att kunna stanna hemma och sova lite, är så fruktansvärt trött!
En liten del av parken. På höger och vänster sida utanför bilden fanns läskiga och mindre läskiga vattenruschkanor.

Ingrid och Jenny på restaurangens uteservering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0