Los Angelessssss

2012-12-08 @ 09:42:14
Nu sitter jag hemma hos Kathy med Ingrid och Joelle. Behöver sova väldigt snart för imorgon ska vi iväg på äventyyyyyyr.
 
Kort dag i skolan som flög förbi, var på starbucks på lunchen och sen var det bara en kort lektion. Åkte hem efter skolan och vände och åkte iväg för att göra slingor i mitt hår. Blev jättebra och  blev även rätt blond hehe. Åkte hem snabbt igen och sedan kom Lance och hämtade upp oss och vi åkte in till SLO. Det var en julparad genom staden som vi skulle titta på. Var lite långtråkigt så vi köpte froyo och varm choklad. Mötte senare upp Janay och hennes kompis Tiffany men vi skulle gå precis efter det så det var lite tråkigt. Lance skjutade mig och Jojo till Kathy. Imorgon ska vi nämligen åka ner till LA!!! Vi ska spendera en hel dag i ett gigantiskt shoppingmall och åka hem senare samma dag. Är så taggad!!! Tror vi skulle kunna spendera mer än en dag där dock haha. Vi ska åka hemifrån vid sju så jag måste verkligen sova nu. Hör av mig imorgon på ett starbucks eller något! Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: morfar

din dagbok är härlig läsning.
har du sett mitt mejl el.har jag fel adress?

kramar/morfar

2012-12-08 @ 16:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0