Sista 12/12/12!

2012-12-16 @ 08:34:20
Hej käraste bloggläsare! Veckan har galopperat förbi och söndagen är nära. Jag tänkte sammanfatta veckan superkort: I tisdags var vi på skolledningsmöte där de ville visa upp alla utbytesstudenter. Onsdag var det youth group. Torsdag har jag varit på gymmet och sedan på ett smyckes/doftljus-köp"party". Party vet jag inte om det var men det var trevligt i alla fall! Planerna var att åka och titta på en basketmatch men det hann vi inte... Fredag åkte jag till Bru och tog en kaffe till lunch med Caitlin. Efter några timmars slappande i soffan efter skolan åkte vi in till Florian i SLO där EF höll ett julparty. Var massor med människor där så det var jättekul! Var även toppen att få träffa favvosarna som bor lite för långt bort för att se varje dag. Idag har vi städat vårt rum ordentligt och tvättat femtioelva tvättar. Promenerade till gymmet och tränade i två timmar (imponerande eller hur?!). Blev upphämtade och åkte till Coco's och åt middag. När vi kom hem värmde jag glögg och plockade fram pepparkakorna och bjöd familjen på miniadventskalas. De älskade glöggen! Även pepparkakorna men de är inte lika speciella. 
 
Idag verkar också vara min turdag, då jag nämligen har fått hela TRE försändelser från Svea rike!!!! Ännu ett från farmor och farfar, ett från bästis-Anna och ett sista från min lilla familj. Tack så jättemycket!!! Kan inte beskriva hur glad jag blir av bara något litet från Sverige. Om ni vill får ni så gärna skicka brev till mig, mysigaste som finns! Så till glöggen öppnade jag alltså presenter från Anna och gav familjen lite julklapp-i-förtid som mamma skickat. Blev riktigt mysigt och nästan som en liten julafton! 
 
Glögg!
Ungefär två tredjedelar av alla ubytisar som bor i närheten.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt att du blev så glad för det bästis-Kajsa! Puss på dig <3

2012-12-21 @ 11:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0