Början på något stort

2012-06-24 @ 23:31:00
Hej där.
Det här är alltså min blogg. Jag som skriver heter Kajsa Andréasson, är sjutton år och bor strax utanför Göteborg. Till hösten beger jag mig till det stora landet Amerika och stannar där ett läsår. Jag ska alltså bo hos en värdfamilj och läsa på Amerikansk high school. Exakt var i landet och hos vilken familj jag kommer att bo hos är ännu oklart men jag hoppas på besked om det så snart som möjligt! Organistationen jag åker med heter EF och jag tycker att de har uppfört sig mycket bra hitills.
Jag har ganska nyss avslutat första årets gymnasiestudier på Sigrid Rudebecks Gymnasium, Naturvetenskapliga programmet. Bergen med läxor och skolarbete har näst intill tagit död på mig under året, så jag ser fram emot en paus från svenska krångliga skolsystemet och istället lite lättare läxor och 1 X 2 frågor i USA!
Om det är något ni undrar om mig, min vardag, mina vänner, mitt liv, mina favoritfärger eller om vad som helst så är det bara att lämna en liten kommentar. Om ni är utbytesstudenter som vill göra länkbyten så är det också bara att säga till!
Med mycket vänliga hälsningar från er favorit Kajsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0