Bad day

2012-11-06 @ 06:35:23
Åh, det här har varit en riktigt dålig dag. 
Behövde inte gå på min förmiddagslektion så jag hade sovmorgon imorse och tittade på PLL innan jag åkte med Brenda till optikern i Paso Robles. Jag har ju haft problem med att mina ögon blivit röda sedan jag surfade på Pismo, så skulle nu äntligen kolla upp det. Blev först undersökkt av en bitchig tjej och fick sedan träffa den riktiga optikern. Han kom fram till att jag har någon inflammation i båda ögonen. Var kaos i min hjärna just då så minns inte riktigt vad han sa mer. Det berodde inte på surfingen, vilket känns lite konstigt. Jag vet inte hur allvarligt det är och hur lång tid det kommer ta att få bort. Han sa att det inte var allvarligt men det var ändå på något sätt jobbigt att få ett sådant besked i ett annat land på ett annat språk, helt ensam. Så mitt i receptionen började jag lipa och betalade samtidigt den skyhöga räkningen som detta ynka besök hade gått på. 
 
Så min dag började väl inte toppen direkt... Efter det har jag bara gått runt och varit hängig och nedstämd. Inte deppig direkt, utan mer dödstrött och tyst. 
 
Det är väl i sådana situationer som man, eller iallafall jag, verkligen behöver stöd från mina föräldrar, och det har jag inte insett förrän nu. Antar att det är sånt här som gör mig starkare så får bara stå ut!
 
En rolig sak hände dock idag! En vecka sedan beställde jag ett armband från Juicy och nu har det äääntligen kommit! Så fint!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas dina ögon blir bra snart!!! Pussar <3

2012-11-06 @ 23:10:43
Postat av: Anna

Glömde skriva att armbandet var grymt snyggt!!!!

2012-11-06 @ 23:11:27
Postat av: Mamma

Min lilla älskling! Vad synd om dig! :(
Hoppas att det jättefina armbandet var till lite tröst!
Puss o kram
mamma

2012-11-15 @ 08:31:15
Postat av: Ellen!!!!

O M G !!! guuud va fint <3

2012-11-15 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0