lov åh lov

2012-11-21 @ 07:12:00
Detta skulle ha publicerats igår:

Lovet har officiellt börjat då det är måndag och jag tog en rejäl sovmorgon. Har startat dagen med att göra absolut ingenting. Har inte hänt på länge! Dushade och åkte sedan iväg till en salong med Joelle och fick manikyr. Blev så fint så! Efter det promenerade vi till ett café och köpte kaffe och äpplepaj. Åkte sedan hem och lagade mat (fisk!!! Saknar fisk så mycket haha). När det hade blivit mörkt gick jag, Joelle och v-mamma Brenda ut och satte oss i jacuzzin och pratade om allt möjligt. Så himla mysig dag! 

I lördags kom mina svensk-amerikanska familjevänner Tore och Beth hit. De bor i San Jose och Tore är från Sverige och en gammal vän till min riktiga pappa. Vi gick ut och åt middag på en fiskrestaurang och åkte sedan hem och åt mina hembakade chokladfondanter. Det var riktigt mysigt att träffa någon som jag känt sedan tidigare! Var rädd för att jag skulle få hemlängtan efter detta men jag har klarat mig bra. 

I går åkte vi som vanligt till kyrkan tidigt på morgonen. Åt lunch på Applebee's efter det och vandrade sedan över till shoppingcentret. Köpte så mycket fint! De som säger att man inte kan köpa lycka har ju helt klart fel!!! Haha. Köpte två jackor, ett par boots, en julpyjamas (äntligen!!! så som jag har längtat) och annat smått och gott. Åkte efter ganska många timmar hem igen och stress-tittade alla twilightfilmerna innan vi åkte till bion och såg Breaking Dawn part 2. Var nästan helt ensamma i salongen. Riktigt bra film, även om boken självklart var bättre!



Finfina chokladfondanterna
 Beth, Jag, Tore, Tucker och James

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mysigt det ser ut!! :)

Pusspusspuss
Mamma

2012-11-25 @ 20:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0