Svisch

2012-11-30 @ 23:26:50
Veckan har flygit förbi i en läskig fart. Jag släpar mig igenom ojämna dagar, medan jämna dagar flyter på. Matte är numera mitt favoritämne. Mest för att jag har så roliga kompisar där, och för att läraren är toppen. I veckan har jag varit på släktmiddag, tränat, hängt med vänner, haft gäster på middag osv. Skulle gått på youth group i onsdags, men Caitlin skulle inte gå så kände inte för att gå heller. Tänkte gå och lägga mig tidigt för att ta igen lite sömn från lovet men så blev det såklart inte. 
 
Efter skolan idag (om jag nu går till skolan hehe) ska vi till gymmet igen en kortis och sedan kommer Teresa hit. Vi ska ha en sleepover och imorgon ska vi först på bakdag och sedan på en julkonsert i byn. Om det regnar får vi dock se hur det blir med konserten! Nu ska jag titta lite på PLL och sen kanske åka till skolan. Ha en underbar fredagkväll allihopa! Kramar
 
Brynne, Janay & Sierra. Vi klämde in oss fem stycken i Sierras tre-sätestruck under lunchen en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0