Gossip Girl

2012-10-09 @ 06:43:09
Gudars, idag har varit en riktigt seg dag. Jag har varit på jättedåligt humör och allt har varit tråkigt. Förutom de timmarna jag skypeade med Hanna, Ellen, mamma, mormor och farmor&farfar. Det var underbart att få prata med er! Träningen var riktigt tråkig. Blä på denna eftermiddagen och kvällen helt enkelt. 
 
Nu så sitter jag dock och tittar på säsongspremiären av Gossip Girl, halelulja! Kan äntligen se tv-serier så fort de kommer ut. Är dock lite småstressad över läxorna som inte är färdiga, så ska nog spela in resten och titta på imorgon. Behöver sova också! Kramar
 
Ni får titta på en liten bild från en båttur i helgen tills jag får de andra bilderna från Joelle och Brenda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0