San Antonio Lake

2012-10-08 @ 07:16:00
Som jag skrev i torsdags var det dags för weekend vid sjön. Igår åkte vi till en sjö kallad San Antonio och bodde en natt i familjens husbil. Vi solade, badade, åt mat och åkte vattenskidor och hotdog och alla möjliga vattenleksaker efter deras superfina båt. En riktigt härlig helg! 
 
Imorgon är jag alltså ledig från skolan. Men inte ledig från x-countryn... Så jag ska träna på dagen och göra läxor. Jag tänkte avvara några timmar på förmiddagen till skype med er, mina bästa svenskar. Så klockan nio-tolv min tid (er tid 18-21, måndag) är jag tillgänglig för en pratstund med alla som vill. Det är bara att skicka ett meddelande på skype eller facebook! Vill gärna prata med så många som möjligt. Saknar er så!

Kommentarer
Postat av: Pappa...

Inga bilder? :( Jag vill ju se hur deras RV ser ut?

Kram

2012-10-08 @ 14:16:13
Postat av: Mamma

Jag missade inlägget om pratstunden i måndags :(
När ska vi prata nästa gång? Det var ju evigheter sen!!!
Kram
Mamma

2012-10-11 @ 21:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0